FINN THRANE:
HINDSHOLM. DEN LANDFASTE Ø

21. maj kl.10-11

Lørdag d. 21. Maj kl. 10 – 11 byder Johannes Larsen Museet BOGEN I BYEN indenfor til foredrag og samtale med Finn Thrane.
Finn Thrane er idemand og kurator bag den store fotoudstilling ”Hindsholm. Den landfaste ø”, der er aktuel på museet for øjeblikket. I forbindelse med udstillingen er der udgivet en bog med samme navn, som Finn Thrane vil tage udgangspunkt i.

Finn Thrane er i dag fotokunstens ”Grand old man” i Danmark –  som blandt andet stiftende leder af Museet for Fotokunst på Brandts i Odense 1985-2007.

Mødet med Finn Thrane finder sted i den store sal på museet (midt i udstillingen).
Selve arrangementet er gratis, men vi anbefaler tilmelding på Kertemindebibliotekernes hjemmeside under BOGEN I BYEN (klik HER). Tilmeldte er sikre på en siddeplads (40 siddepladser).