Nu kan du nyde din frokost uden bordreservation i Kaffehuset

mar 9, 2023

Kaffehuset, vores hyggelige café i Kerteminde, er en vigtig del af et besøg på Johannes Larsen Museet . Herfra er der både udsigt ud over Storebælt og til haven.

Kaffehuset har ændret praksis, hvad angår store og små grupper af gæster.

Fremover er det kun muligt at reservere bord i Kaffehuset, hvis en rundvisning er inkluderet i reservationen (minimum 15 personer).

Den nye praksis skal gøre det nemmere for gæster, som ikke kommer i gruppe, at få plads i Kaffehuset.

Med henblik på at bestille en rundvisning med eller uden spisning i Kaffehuset er I velkomne til at kontakte Johannes Larsen Museet hver tirsdag og torsdag kl. 10-12  på 65 32 37 27 eller skriv en mail til: [email protected]

Hvorfor tage på café i Kerteminde?

Kerteminde er særligt kendt for de fantastiske grønne rammer med fri udsigt til havet. Kan der være en bedre ramme om en tur på café end natur og vand?

Vores Kaffehus er placeret i hyggelige og rolige rammer som en naturlig forlænget del af vores museum – og vi garanterer, at du mærker den gode stemning med det samme.

Her kan du læse mere om Kaffehuset, og hvis du vil læse om, hvilke retter vi tilbyder, så må du klikke her.

Rylen i det fynske ø-hav

Turen går til Gambøt, Ristinge, Hjortø/Birkholm, Kleven, Avernakø (med forbehold for vind og vejr). Rylen vil derfor ikke være at finde på sin sædvanlige plads i Kerteminde Havn i perioden.

Velbesøgt arrangement: Møde med fuglekunstneren Jens Gregersen

Den 9. juli var der fuldt hus på sommerudstillingen "NÆRVÆR - Lars Jonsson & Jens Gregersen", da fuglekunstneren Jens Gregersen mødte både frivillige og museumsgæster. Arrangementet begyndte med en spændende rundvisning, hvor de frivillige fik en eksklusiv indsigt...