Rundvisning og limoncello

Rundviser – Museumsinspektør Anna Stensgaard og udstillere Kirsten Klein og Steen Folmer Jensen

14. februar – 10. marts

– Vinterens store særudstilling på Johannes Larsen Museet handler om udlængsel og om at opleve stemninger og steder, hvor andre har gået før en selv. I udstillingen sammenstilles Kirsten Kleins smukke fotografier og Steen Folmers spændende skitser og lydoptagelser med udvalgte digte af Thøger Larsen.

Kom med når Johannes Larsen Museet inviterer til rundvisning og limoncello, i den aktuelle særudstillingen Trækfuglevej. I Thøger Larsens spor. Museumsinspektør Anna Stensgaard Nielsen og kunstnerne Kirsten Klein og Steen Folmer Jensen, vil på rundvisningen fortælle om udstillingsarbejdet, konceptet og ikke mindst præsentere kunsten i udstilling. Efter rundvisningen byder museet på et glas limoncello, en lokal likør fra netop det område hvor Kirsten Klein og Steen Folmer Jensen har opholdt sig i Italien.

Du kan læse mere om særudstillingen Trækfuglevej. I Thøger Larsens spor

Sted: Vingen

Dato: Onsdag d. 14. februar – søndag d. 10 mats.

TID: kl. 14.00

Pris: Gratis