Vil du være med til at videreføre Kaffehuset?

Johannes Larsen Museet søger en kok eller tilsvarende til museets café, Kaffehuset, til tiltrædelse snarest muligt.

Kaffehuset er en vigtig del af museumsoplevelsen på Johannes Larsen Museet, der byder på det historiske kunstnerhjem, kunstsamlinger og særudstillinger og et helt særligt miljø. I 2018 blev Kaffehuset udvidet med ny tilbygning, terrasse mod Storebælt og et større køkken.

Museet tilbyder den smukkest tænkelige arbejdsplads, afvekslende opgaver og mulighed for at skabe nye koncepter og tiltag. Kaffehuset serverer enkle, gode frokostretter. Dertil kommer kaffe, kage og godt bagværk, gerne fremstillet med lokale råvarer og med vægt på både velsmag og bæredygtighed.

Du vil blive en del af et hold, hvor vi går op i det gode værtskab og et sundt arbejdsmiljø på museet. Vi lægger vægt på at

• Du kan arbejde både selvstændigt og i et team
  • Du er udadvendt og er vant til at arbejde i et køkken
  • Du er en god vært og brænder for kvalitet i oplevelsen

Hovedopgaver er fremstilling af frokostretter og bagning, modtagelse af selskaber, bestilling af varer, udvikling af retter, egenkontrol og praktiske driftsopgaver. Hertil kommer vagtplanlægning for faste medarbejdere og afløsere i køkken og servering, der hjælper med den daglige drift af Kaffehuset.

Stillingen som kok eller tilsvarende er en fast fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt. Den daglige arbejdstid placeres i udgangspunkt i museets åbningstid i dagtimerne. Der forventes weekendarbejde ca. hver tredje weekend og lejlighedsvis afvikling af aftenarrangementer.

Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst med 3F.

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte:

Gitte Poulsen, café- og museumsvært, på 24 29 87 51 / [email protected]  eller                                                                     Jeppe Priess Gersbøll, leder af Johannes Larsen Museet, på tlf. 23 71 49 17 / [email protected]

Der er løbende ansøgningsfrist. Ansøgning samt CV sendes til museets hovedpostkasse: [email protected]

Johannes Larsen Museet er en del af Østfyns Museer. Se hjemmeside: https://ostfynsmuseer.dk/ Vi ser frem til at høre fra dig.